Schaal+ kiest OrangeValley voor digital advertising

Schaal+ kiest OrangeValley voor digital advertising
  • Online
  • 12 jul 2018 @ 10:31
  • 8977 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Educatie

OrangeValley gaat als nieuwe partner de masterclasses verzorgen voor de digital marketingtalenten van Schaal+ als onderdeel van het Digital Talent Programma dat zij volgen. Naast OrangeValley zijn ook Add2Favorites, mbstudio en Being A Designer toegetreden tot het netwerk van aangesloten kennispartners.

Rik de Boer, directeur Schaal+: ‘In ons kennisprogramma werken we samen met specialisten, ieder in zijn eigen vakgebied. Op die manier bieden onze Talent Programma’s én de kwaliteit én de actualiteit waar organisaties zo’n behoefte aan hebben. De samenwerking met OrangeValley op het gebied van digital advertising sluit hier perfect bij aan.’

Voor het Digital Marketing Talent Programma werkt Schaal+ nu samen met Add to Favorites voor de masterclasses over e-mailmarketing. Mbstudio richt zich op de masterclasses over service design methods en Being A Designer op de masterclasses over concept development.

Op de foto Frank Overbeek, partner OrangeValley, en Rik de Boer, directeur Schaal+.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken