Vivera kiest voor Pünktlich

Vivera kiest voor Pünktlich
  • Online
  • 9 jul 2018 @ 16:40
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieDigitaalOnlineConcepten

De vleesvervangerproducent Vivera, afgelopen periode veelbesproken door hun 100% plantaardige variant van de biefstuk, slaat de handen ineen met Pünktlich. Het creatieve bureau wordt voor een langere tijd verantwoordelijk voor de concepting en productie van digitale creatie.

Volgens social media manager van Vivera Gerben Vink gaat Pünktlich het merk helpen om hoger te scoren op awareness: ‘Samen met Pünktlich willen wij het merk Vivera bekender maken in Nederland en Europa. Daarnaast willen we laten zien dat vleesvervangers niet weg te denken zijn uit de huidige maaltijden.’

Het creatieve bureau wil ook aan de consument laten zien dat Vivera meer is dan een vleesvervanger. ‘Steeds meer consumenten krijgen een duurzame visie op voeding. Het is achterhaalt dat vleesvervangers alleen door veganisten en vegetariërs wordt gegeten’, zegt Sasja van der Leeuw, creative manager bij Pünktlich. ‘We zijn blij dat we mogen bijdragen aan de creatie van deze opkomende markt! Vivera past perfect binnen ons portfolio.’

 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken