Beekse Bergen brengt educatie en beleving samen in app

Beekse Bergen brengt educatie en beleving samen in app
  • Online
  • 2 aug 2018 @ 13:52
  • 14748 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Apps

Beekse Bergen heeft in samenwerking met Dffrnt Media een app ontwikkeld. Bezoekers van het safaripark kunnen met behulp van de app leren welke dieren ze zien en krijgen meer informatie over het desbetreffende dier.

Doel is om technologie, entertainment en educatie samen te brengen. Rosella Passier, marketing manager bij Beekse Bergen, laat weten: 'Alleen in ons dierenpark kunnen bezoekers met een app alle dieren spotten, die ook direct worden herkend. Daarnaast was het een lange wens om op onze autosafari een beleving toe te voegen, wat met de audiotour in de app goed is gelukt. In dit digitale tijdperk komen beleving en educatie zodoende dicht bij elkaar en we zijn er trots op dat we onze bezoekers deze ervaring kunnen bieden.'

Winston Gerschtanowitz, co-founder van Dffrnt Media, zegt: 'Vergis je niet, dit systeem is verfijnder dan wat Google op dit moment te bieden heeft. Ontzettend hightech, zonder dat het authentieke karakter van Beekse Bergen verloren gaat. Met deze app willen we laten zien dat de nieuwste technologische snufjes goed samen kunnen gaan met iets klassieks als een dag in het safaripark. Dat vind ik sterk.'

 

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken