Pink Marketing aan de slag voor Wildlands

Pink Marketing aan de slag voor Wildlands
  • Online
  • 13 aug 2018 @ 15:52
  • 13038 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Social mediaContent

Wildlands Adventure Zoo Emmen is een samenwerking aangegaan met digitaal mediabureau Pink Marketing. Het bureau uit Groningen wordt verantwoordelijk voor de social campagnes van het dieren- en attractiepark.

Wildlands komt op het moment veelal voorbij op landelijke televisie en radio. Doel is nu ook online meer awareness te genereren. Willem Waardenburg, eigenaar van Pink Marketing, is blij met de samenwerking en zegt: 'Met onze expertise verwachten we dat we het park ook op social -Facebook en Instagram- zichtbaarder kunnen maken.'

Martijn van den Hoorn, online marketeer bij Wildlands, voegt daaraan toe: 'Deze samenwerking lijkt ons een mooie kans om continu in beeld te blijven bij onze doelgroep.'

Ga voor meer informatie naar de website.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken