Denis Doeland lanceert boek Digitaal Vermogen

Denis Doeland lanceert boek Digitaal Vermogen
  • Online
  • 1 okt 2018 @ 10:07
  • 7046 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalPersonaliaBig data

In zijn nieuwe boek 'Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie' roept Denis Doeland (ex ID&T) bedrijven op om data op te nemen in hun bedrijfsbalans. De zelfbenoemd business hacker legt in zijn boek uit waarom de relatie met klanten en fans van levensbelang is voor bedrijven en artiesten.

Doeland stelt dat de relatie met fans en klanten een indicatie is voor toekomstige kasstromen en nieuwe verdienmodellen. In zijn boek pleit hij voor een nieuwe methode waarop bedrijven gewaardeerd worden. Doeland laat weten dat dj's als Hardwell (die vorige maand nog liet weten voor onbepaalde tijd te stoppen) en Sam Feldt al gebruikmaken van zijn theorie. Andere cases uit het boek betreffen onder meer The New York Times, Talpa en Armin van Buuren.

'De theorie van Denis helpt ons om alles uit onze data te halen', zo laat Sebastien Lintz, digital director van het team van Hardwell, weten. 'Dit komt ten goede aan onze marketing, communicatie en verkoop. Doeland begrijpt waarom een optimale relatie met je fans van levensbelang is en hoe je dat bereikt. Zijn ideeën helpen ons nog elke dag om een bijdrage te leveren aan de digitale carrière van Hardwell.'

Over

Denis Doeland (1971) startte de eerste muziekactiviteiten van ID&T en hield zich bezig met de exploitatie van intellectueel eigendom en de online activiteiten van ID&T, Q-Dance en Sensation. Met zijn adviesbureau DDMCA helpt hij organisaties met digitaal transformeren.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken