FBTO kiest voor Dept als digitale partner
- Online
- 30 okt 2018 @ 15:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalStrategieKlanten
- 30 okt 2018 @ 15:20
- Lucas Boon
FBTO wil zijn digitale strategie verder uitbouwen en heeft daarom voor Dept gekozen om zich daarin te laten ondersteunen. De boodschap 'Jij kiest' moet hierin centraal staan.
Digital agency Dept gaat FBTO ondersteunen op het gebied van strategie, concept en design. Danijel Bonacic, strategic director bij Dept, laat weten: 'FBTO timmerde al langer aan de weg met digitale oplossingen en wil nu ook de online klantervaring naar een nieuw niveau tillen. Dept gaat helpen bij de ontwikkeling van het nieuwe website-concept, dat de klant een gepersonaliseerde ervaring moet bieden. Ook zorgen we samen met de scrum teams van FBTO voor de implementatie.'
Vrijheid
Patrick Vroklage, manager customer journey bij FBTO, voegt daaraan toe: 'We zijn van oudsher een verzekeraar die het vertikt om in hokjes te denken. Onze klanten kiezen zelf wat ze willen verzekeren, maar we willen hen ook vrijheid geven op welk kanaal ze dat doen. Daarom worden de customer journeys vanuit alle touchpoints met elkaar verbonden en geoptimaliseerd, om zo een geïntegreerde all-round klantbeleving te bieden.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing