FBTO kiest voor Dept als digitale partner

FBTO kiest voor Dept als digitale partner
  • Online
  • 30 okt 2018 @ 15:20
  • 13512 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalStrategieKlanten

FBTO wil zijn digitale strategie verder uitbouwen en heeft daarom voor Dept gekozen om zich daarin te laten ondersteunen. De boodschap 'Jij kiest' moet hierin centraal staan.

Digital agency Dept gaat FBTO ondersteunen op het gebied van strategie, concept en design. Danijel Bonacic, strategic director bij Dept, laat weten: 'FBTO timmerde al langer aan de weg met digitale oplossingen en wil nu ook de online klantervaring naar een nieuw niveau tillen. Dept gaat helpen bij de ontwikkeling van het nieuwe website-concept, dat de klant een gepersonaliseerde ervaring moet bieden. Ook zorgen we samen met de scrum teams van FBTO voor de implementatie.'

Vrijheid

Patrick Vroklage, manager customer journey bij FBTO, voegt daaraan toe: 'We zijn van oudsher een verzekeraar die het vertikt om in hokjes te denken. Onze klanten kiezen zelf wat ze willen verzekeren, maar we willen hen ook vrijheid geven op welk kanaal ze dat doen. Daarom worden de customer journeys vanuit alle touchpoints met elkaar verbonden en geoptimaliseerd, om zo een geïntegreerde all-round klantbeleving te bieden.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken