Digital Dinner haalt internationale creatieven naar Amsterdam

Digital Dinner haalt internationale creatieven naar Amsterdam
  • Online
  • 8 nov 2018 @ 11:17
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InteractieEvenement

Op dinsdag 27 november vindt de zevende editie van Digital Dinner Amsterdam plaats. Het thema dit jaar: tech en wetenschap verleggen de grenzen van design. Internationale creatieven van Tellart, Random Studio en TeamLab zullen acte de présence geven.

Kazumasa Nonaka, Philip Schütte en Paul Skinner van de genoemde bureaus vertellen tijdens het diner over hun uitdagingen en inspiratiebronnen.

Digital Dinner Amsterdam vindt plaats op 27 november in restaurant Baut. De organisatie spreekt van 'de nieuwe creatieve hotspot van Amsterdam'. Er is ruimte voor 120 creatieven, design directors en strategenn. Ga hier naartoe voor meer informatie.

 

Over de aanwezige bureaus:

TeamLab, Japans kunstcollectief, heeft als ambitieuze missie om hele steden te veranderen in uitgestrekte, interactieve kunstwerken. In dit collectief van ingenieurs tot kunstenaars, van wiskundigen, software ontwikkelaars tot architecten, komen kunst, wetenschap, tech en natuur samen.

Random Studio, een experience design studio, die werkt voor modelabels als Raf Simons, Chanel en Hermès, staat bekend om zijn eigenzinnigheid en projecten die variëren van digitale campagnes tot interactieve installaties. Kunst is altijd een grote inspiratiebron geweest.

Tellart, een afkorting van ‘The Art of Storytelling’, is een internationale ontwerpstudio die interactieve installaties, immersive spaces en digitale ervaringen creëert voor merken, musea en multinationals. Hun werk wordt vaak bestempeld als ‘design fiction’.

 

De avond wordt gehost door Made.For.Digital, Pop The Campaign & Superhero Cheescake. Raad van Advies: Alain Dujardin, Bert Hagedoorn, Daniel Sytsma, Henk Haaima & Niels van Esch.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken