Thuiswinkel.org lanceert online cursus

Thuiswinkel.org lanceert online cursus
  • Online
  • 18 feb 2019 @ 10:35
  • 28538 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerce

Thuiswinkel e-Academy, een initiatief van Thuiswinkel.org, heeft vandaag zijn eerste online cursus gelanceerd voor geïnteresseerden in e-commerce. In totaal komen er dit jaar tien gratis e-learnings online.

Het eerste onderwerp is conversieoptimalisatie. Het doel van de (gratis) e-learnings is om bedrijven verder te helpen op het gebied van 'digital business skills'.

Onder de 2.200 leden van Thuiswinkel.org leeft de aanhoudende vraag naar leerinstrumenten waarmee zij grotere groepen mensen kunnen opleiden binnen uiteenlopende e-commerceonderwerpen. Bedrijven willen hiermee de expertise van hun veelal specialistische medewerkers verder verbreden. Thuiswinkel e-Academy wil met de e-learnings op deze behoefte inspelen.

Sophie van Rooij, programmamanager bij Thuiswinkel e-Academy, laat weten: 'In onze e-learnings komen de fundamentals van e-commerce aan bod, waarbij je naast conversieoptimalisatie kunt denken aan de customer journey, data-analyse, online marketing en wet- en regelgeving op het gebied van e-commerce. De e-learnings zijn individueel te doorlopen, maar ze zijn ook interessant voor e-commerceteams die de lessen kunnen toepassen in de eigen praktijk.'

Thuiswinkel e-Academy werkt voor de e-learnings samen met verschillende partners, waaronder de brancheorganisaties INretail, ANVR en Techniek Nederland. De ontwikkeling van de e-learnings wordt mogelijk gemaakt door een subsidie vanuit Stichting Detailhandelfonds.

Ga voor meer informatie naar de website.

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken