Dutch Digital Day maakt line-up bekend

Dutch Digital Day maakt line-up bekend
  • Online
  • 5 mrt 2019 @ 11:47
  • 18998 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InnovatieEvenement

Tijdens Dutch Digital Day komt op vrijdag 21 juni in de Amsterdamse Undercurrent de digitale industrie samen om 'een injectie van next level inspiratie' in te nemen. Zojuist heeft organisator Dutch Digital Agencies de line-up bekendgemaakt.

De volgende sprekers staan op het programma.

  • Mieko Kusano (foto), design director bij Sonos, werkt vanuit een filosofie die gevormd wordt door de combinatie van haar Japanse herkomst en haar Nederlandse wortels.
  • Mike Monteiro, oprichter en design director van Mule Design, schrijft regelmatig over design en ethiek en is auteur van twee boeken: Design is a Job en You are my favorite client.
  • LJ Rich is presentatrice bij de BBC technologie show Click en daarnaast journalist, producer en componist.
  • De dag wordt net als voorgaande jaren gemodereerd door Jim Stolze.

Het thema van DDD is -net als vorig jaar- Meet you on the other side. Organisator Annemieke Deering zegt hierover: 'Achter iedere grote verandering schuilt nieuwsgierigheid en leiderschap. Dit wordt aangejaagd door de geheime kracht van veranderaars, vernieuwers en oplossers, die veelal achter de schermen weren. Maar één keer per jaar is het voor hen tijd om te schitteren. Op Dutch Digital Day geen verhalen over trends, maar een dag van inspiratie, innovatie en ontredderend mooie toepassingen op het gebied van tech en design.' 

Ga naar de website voor meer informatie.

 


Mike Monteiro.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken