Koninklijke Bibliotheek gaat op digitale toer

Koninklijke Bibliotheek gaat op digitale toer
  • Online
  • 1 mrt 2019 @ 15:42
  • 18615 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalKlanten

De Koninklijke Bibliotheek gaat een langdurige samenwerking aan met MassMovement. De bibliotheek uit Den Haag wil een digitale weg inslaan en daar gaat het reclamebureau uit Amsterdam bij ondersteunen.

De Koninklijke Bibliotheek spreekt de ambitie uit om bij te dragen aan een slimmer, vaardiger en creatiever Nederland. De bibliotheek wil dit nu ook via de digitale weg doen, onder meer door e-books beschikbaar te stellen.

Aadjan de Groot (foto), eigenaar van MassMovement, laat weten: 'Wij hebben ervaring met agile marketing. Een werkwijze waarbij we niet exact definiëren wat we gaan doen, maar wel weten wat de uitkomst gaat zijn. Op deze manier hebben we al meerdere merken geholpen met hun positionering en digitale groei. We kijken ernaar uit om dit ook voor de Koninklijke Bibliotheek te doen.'

Een woordvoerder van de Koninklijke Bibliotheek voegt daaraan toe: 'Deze enthousiaste en ervaren club creatieven heeft ons verrast met een doordacht strategisch plan dat direct toepasbaar is. Hier kunnen we de komende jaren mee vooruit.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken