Pathé lanceert app om merkvoorkeur bezoekers te verhogen
- Online
- 16 apr 2019 @ 10:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Apps
- 16 apr 2019 @ 10:56
- Lucas Boon
Pathé lanceert een app genaamd Pathé All Stars waarmee deelnemers kunnen sparen voor kortingen en extra's. De bioscoopketen wil hiermee bezoekers belonen die regelmatig een van de theaters bezoeken.
Pathé stelt dat bezoekers van bioscoopfilms hun bezoek nog primair op film, locatie en tijdstip bepalen. De bioscoop zelf is ondergeschikt in de keuzebepaling. Met meer focus op loyaliteit hoopt Pathé de merkvoorkeur van zijn bezoekers te verhogen.
Jacques Hoendervangers, algemeen directeur van Pathé, laat weten: 'We zijn continu bezig met vernieuwing en innovatie en zijn daarom erg trots om Pathé All Stars te introduceren. In een veranderende markt met toenemende concurrentie zijn trouwe bezoekers cruciaal. En hen willen we leren kennen. Welke films vinden zij leuk en wat eten ze het liefst daarbij? Zodoende kunnen we persoonlijke aanbiedingen en extra's bieden die bezoekers ook echt waarderen.'
Beloningsstructuur
Pathé introduceert met het zogenoemde loyaltyprogramma een gelaagde beloningsstructuur. De deelnemers ontvangen punten, Stars genoemd, bij elke euro die zij in de bioscoop besteden. Deze Stars kunnen worden uitgegeven in de shop voor digitale vouchers met kortingen op tickets, snacks en drinken. Ook krijgen bezoekers beloningen op basis van interactie.
De app is ontwikkeld in samenwerking met Magneds, dat eerder soortgelijke loyaltyprogramma’s ontwikkelde voor onder meer FrieslandCampina, Nutricia en Texaco.
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
- Tim Cook: 'Apple gaat terrein winnen... 01-03-2024
- [branded content] Stayokay Hostels... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing