Pathé lanceert app om merkvoorkeur bezoekers te verhogen

Pathé lanceert app om merkvoorkeur bezoekers te verhogen
  • Online
  • 16 apr 2019 @ 10:56
  • 18438 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Apps

Pathé lanceert een app genaamd Pathé All Stars waarmee deelnemers kunnen sparen voor kortingen en extra's. De bioscoopketen wil hiermee bezoekers belonen die regelmatig een van de theaters bezoeken.

Pathé stelt dat bezoekers van bioscoopfilms hun bezoek nog primair op film, locatie en tijdstip bepalen. De bioscoop zelf is ondergeschikt in de keuzebepaling. Met meer focus op loyaliteit hoopt Pathé de merkvoorkeur van zijn bezoekers te verhogen.

Jacques Hoendervangers, algemeen directeur van Pathé, laat weten: 'We zijn continu bezig met vernieuwing en innovatie en zijn daarom erg trots om Pathé All Stars te introduceren. In een veranderende markt met toenemende concurrentie zijn trouwe bezoekers cruciaal. En hen willen we leren kennen. Welke films vinden zij leuk en wat eten ze het liefst daarbij? Zodoende kunnen we persoonlijke aanbiedingen en extra's bieden die bezoekers ook echt waarderen.'

Beloningsstructuur

Pathé introduceert met het zogenoemde loyaltyprogramma een gelaagde beloningsstructuur. De deelnemers ontvangen punten, Stars genoemd, bij elke euro die zij in de bioscoop besteden. Deze Stars kunnen worden uitgegeven in de shop voor digitale vouchers met kortingen op tickets, snacks en drinken. Ook krijgen bezoekers beloningen op basis van interactie.

De app is ontwikkeld in samenwerking met Magneds, dat eerder soortgelijke loyaltyprogramma’s ontwikkelde voor onder meer FrieslandCampina, Nutricia en Texaco.

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken