Harman kiest voor GoSpooky

Harman kiest voor GoSpooky
  • Online
  • 7 mei 2019 @ 11:18
  • 14421 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesSocial mediaDigitaal

GoSpooky gaat als social media partner aan de slag in EMEA voor Harman, het techbedrijf achter merken als JBL en Harman Kardon. De partijen gaan samen social media campagnes op de kaart zetten in zowel binnen- als buitenland.

De samenwerking, waarvan het voornaamste werkt gericht zal zijn op JBL, focust zich op social media strategie, concepten, content en campagnes.

Dave Seedorf, digital marketing manager EMEA bij Harman International, laat weten: 'Bij JBL zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze doelgroep te bereiken op een innovatieve wijze. We denken dat GoSpooky ons hier zeker bij kan helpen.'

Individuele cultuur

Mariette Huber, commercieel directeur van GoSpooky, voegt daaraan toe: 'We kijken er naar uit om samen met Harman toffe social media campagnes neer te zetten. Harman begrijpt hoe belangrijk het is om de individuele cultuur van social platformen als uitgangspunt te nemen en durft risico's te nemen op het gebied van nieuwe media.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken