Harman kiest voor GoSpooky
- Online
- 7 mei 2019 @ 11:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesSocial mediaDigitaal
- 7 mei 2019 @ 11:18
- Lucas Boon
GoSpooky gaat als social media partner aan de slag in EMEA voor Harman, het techbedrijf achter merken als JBL en Harman Kardon. De partijen gaan samen social media campagnes op de kaart zetten in zowel binnen- als buitenland.
De samenwerking, waarvan het voornaamste werkt gericht zal zijn op JBL, focust zich op social media strategie, concepten, content en campagnes.
Dave Seedorf, digital marketing manager EMEA bij Harman International, laat weten: 'Bij JBL zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze doelgroep te bereiken op een innovatieve wijze. We denken dat GoSpooky ons hier zeker bij kan helpen.'
Individuele cultuur
Mariette Huber, commercieel directeur van GoSpooky, voegt daaraan toe: 'We kijken er naar uit om samen met Harman toffe social media campagnes neer te zetten. Harman begrijpt hoe belangrijk het is om de individuele cultuur van social platformen als uitgangspunt te nemen en durft risico's te nemen op het gebied van nieuwe media.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing