Fietsenwinkel.nl kiest Booming

Fietsenwinkel.nl kiest Booming
  • Online
  • 12 jun 2019 @ 09:55
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • E-commerce

International Bike Group heeft Booming gevraagd te ondersteunen op het vlak van SEO, SEA en affiliate marketing voor Fietsenwinkel.nl. Nederlands grootste omnichannel fietsenwinkel heeft een sterke focus op offline winkelbezoek.

Het fietsenbedrijf zocht een bureau die de toename van offline store bezoeken laat versnellen in deze competitieve markt. Davy Louwers, CEO International Bike Group: ‘Booming begrijpt onze doelstellingen, ambities en tijdspanne. Ze beschikken over een ondernemende, proactieve mentaliteit en denken strategisch en tactisch goed mee. De experts komen met innovatieve oplossingen, waarbij zij plannen omzetten in acties en resultaat. En dat is exact wat Fietsenwinkel.nl nu nodig heeft.’

Lennart Ruigrok, Business Director | Partner Booming: ‘Fietsenwinkel.nl is een innovatieve koploper met grote ambities. De samenwerking met Booming startte al eerder aangezien wij hen ondersteund hebben met de SEO-migratie naar hun nieuwe platform. Zo wisten wij steeds meer over hun doelstellingen en uitdagingen. Deze bleken goed aan te sluiten op onze expertise en passie. Booming heeft bij andere Europese partijen soortgelijke omnichannel uitdagingen aangepakt en heeft mede daardoor nu een goed beeld van wat er moet gebeuren om de ambities van Fietsenwinkel.nl verder te realiseren.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken