DDMA strikt Bo van den Bosch en Erik Molkenboer

DDMA strikt Bo van den Bosch en Erik Molkenboer
  • Online
  • 25 jul 2019 @ 10:18
  • 17599 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • Big dataPersonaliaContentDigitaal

Brancheorganisatie DDMA heeft Erik Molkenboer, voorheen teamlead bij PR-bureau Lubbers De Jong, aangesteld als manager Operations, Content & Community. Bo van den Bosch, afkomstig van TUI, gaat aan de slag als data-analist en projectmanager.

Erik Molkenboer (31) begon zijn loopbaan in 2012 bij Dance4Life als online communicatiespecialist en werkte de afgelopen jaren als teamlead en communicatiestrateeg bij pr-bureau Lubbers De Jong. Bij DDMA gaat hij als manager operations, content & community leiding geven aan het team dat verantwoordelijk is voor events, onderzoek, educatie en content.

Molkenboer neemt hiermee een deel van de taken van adjunct-directeur Monique Rutten over, die na dertien jaar vertrekt bij de branchevereniging om aan de slag te gaan als Head of Marketing & Development bij Het Nationale Theater in Den Haag. 

Impact DDMA meten

Bo van den Bosch (25) richt zich, na drie jaar bij TUI te hebben gewerkt, in haar nieuwe rol als data-analist onder meer op het meten van de impact van het werk van DDMA op de achterban. Daarnaast gaat ze zich bezighouden met het organiseren van kleinschalige evenementen en verschillende communicatie-activiteiten.

Diana Janssen, directeur van DDMA: 'Dankzij de communicatie-achtergrond van Erik komt content nog centraler te staan in alles wat DDMA doet. Zo kunnen we nog meer kwaliteit bieden aan onze leden en de sector. Bo gaat daarnaast onze datagedreven manier van werken naar een hoger plan te tillen.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken