Jeremiah Albinus vertrekt als CMO bij fonQ

Jeremiah Albinus vertrekt als CMO bij fonQ
  • Online
  • 25 feb 2020 @ 09:13
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Na 12,5 jaar, waarvan 4 jaar in de rol van CMO, vertrekt Jeremiah Albinus bij fonQ. Hij heeft besloten om nieuwe uitdagingen te verkennen en neemt op 3 april afscheid. Naar een opvolger wordt nog gezocht.

‘Het is niet makkelijk om een bedrijf als fonQ te verlaten. De cultuur is bijzonder, het merk heeft een krachtige propositie om aan te bouwen en de onderneming beweegt zich in een dynamische industrie. Hierdoor ontwikkel je op persoonlijk vlak razendsnel: van stagiair in een kleine startup tot CMO van een volwassen e-commercebedrijf. Na een avontuur van meer dan 12 jaar heb ik zin om mezelf verder uit te dagen en te ontwikkelen in een verfrissende, nieuwe omgeving. Na een reis en tijd voor creatief denkwerk ga ik me actief oriënteren op een vervolgstap,’ aldus Albinus.

Albinus verlaat fonQ, gaat even op reis en gaat dan op zoek naar nieuwe uitdaging

Antoine Brouwer, CEO fonQ: ‘We vinden het bijzonder jammer dat Jeremiah afscheid neemt van fonQ, maar respecteren zijn keuze. Hij heeft aan de wieg gestaan van de onderneming en we zijn hem dankbaar voor de gedrevenheid waarmee hij het merk fonQ en het platform naar volwassenheid heeft gebracht. We wensen hem veel succes in zijn vervolgstappen.’

Albinus zal tot begin april aanblijven en zal vervolgens zijn taken overdragen aan de overige directieleden. De Raad van Commissarissen van fonQ is, in samenwerking met de directie, gestart met het proces voor zijn opvolging om verder te bouwen aan de toekomst van fonQ.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken