Perspectives deelt digitale marketingkennis

Perspectives deelt digitale marketingkennis
  • Online
  • 14 apr 2020 @ 11:08
  • 20635 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Digitaal

Result Recruitment Group, IAB Nederland, Dutch Digital Agencies en Big Shots lanceren vandaag het online videoplatform Perspectives. Op het platform vindt men actuele videopresentaties van professionals uit de digitale marketing-, media- en techindustrie.

Iedere dag verschijnt er een nieuwe video met een ander thema en andere spreker online. Doel van het platform is om de digitale marketingmarkt in deze onzekere tijden dichter bij elkaar te brengen.

In de eerste video vertelt Jeroen Verkroost hoe je als merk de digitale transformatie het meest succesvol verloopt. In de daaropvolgende afleveringen vertelt onder meer David Barend hoe je een merk bouwt op social media,  deelt Jarno Stolk zijn kennis over en ervaring met blockchain in de media en laat Anke Kuik zien waarom consent management de start van data driven marketing is.

Arno Peperkoorn, directeur van Result Recruitment Group en initiatiefnemer van Perspectives, zegt: 'Terwijl we elkaar op afstand houden, is innovatie dichtbij. Nieuwe kaders vragen dan ook om creatieve oplossingen waar we met elkaar naar moeten kijken.'

Wendy Pouw, directeur van IAB Nederland, vult aan: 'We beschikken als branche over veel kennis en zijn inventief, veerkrachtig en digitaal. Daarnaast is de behoefte aan kennis onverminderd aanwezig en is het belangrijk om ook nu kennis en inspiratie aan te blijven bieden. Juist in deze tijd is samenwerken essentieel.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken