Bol.com business winnaar The Best Social Awards
- Online
- 27 mei 2020 @ 17:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 mei 2020 @ 17:45
- Sjaak Hoogkamer
Bij The Best Social Awards zakelijk is zojuist via een livestream Bol.com als winnaar gekozen. De awards zijn voor de beste social content en contentmakers.
Bol.com viel maar liefst vier keer in de prijzen: in de categorieën Beste Community Management, Beste Copywriting, Beste Innovatie en Beste Webcare.
Diederik Broekhuizen, oprichter The Best Social: ‘Ongelofelijk knap dat Bol.com wederom zoveel prijzen binnenhaalt. Ze zijn niet alleen super zichtbaar, ze doen dit vooral al jarenlang op hoog creatief niveau.’
Bol.com
Bol.com wordt op de voet gevolgd door Videoland met twee awards. Zij wisten met de documentaire Bont Girl van Famke Louise heel Nederland te shockeren door te suggereren dat er bont was verwerkt in haar nieuwe kledinglijn. Tijdens het lanceringsevenement bleek al snel dat het om een stunt ging en wisten zij een duidelijk statement te maken tegen bont. Het lanceringsevenement en de documentaire hebben ervoor gezorgd dat Videoland zowel de award voor Beste Positive Impact als Beste Lancering in ontvangst mocht nemen. Verrassend genoeg ging de prijs voor Beste Merk, deels gekozen door het publiek, dit jaar naar Netflix.
Albert Heijn
Albert Heijn viel ook twee keer in de prijzen. Door in te haken rondom Pride met de mandjes van de concurrenten heeft Albert Heijn op een prachtige manier de boodschap ‘liefde voor iedereen’ tot uiting gebracht. Met deze boodschap won Albert Heijn de award voor Beste Inhaker. Ook hebben zij de award voor Beste Influencer Campagne in ontvangst mogen nemen. In deze campagne laten Vjeze Fur en Kay Nambiar middels grappige sketches zien dat de taal rondom wijn drinken niet ingewikkeld en ouderwets hoeft te zijn.
Interpolis
Interpolis mocht de award voor Beste Video in ontvangst nemen. In samenwerking met rapper Snelle hebben zij een videoclip gemaakt die gebaseerd is op de harde realiteit van de gevaren van telefoongebruik op de fiets. Dept nam de award voor Beste Agency mee naar huis. Andere winnaars zijn Pathé (Beste Augmented Reality), Rijksoverheid (Beste Campagne), Paul Snijder (Beste Talent) en Oud & Opnieuw (Beste Vertical Video). De winnaars zijn gekozen door een vakkundige jury bestaande uit 33 professionals die werkzaam zijn bij onder meer NOS, Google, Wavemaker, Pathé en A Million Faces.
The Best Social Awards worden op twee avonden live gestreamd. De livestream voor de zakelijke prijzen vond vandaag plaats en morgenavond worden de publieksprijzen live uitgezonden. The Best Social Awards wordt dit jaar ondersteund door Qmusic, Boomerang, Snap, Triple8, Somention, Bud en United.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
- Tim Cook: 'Apple gaat terrein winnen... 01-03-2024
- [branded content] Stayokay Hostels... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing