Pre-pandemie klanten terugwinnen met software van Bureau Basket

Pre-pandemie klanten terugwinnen met software van Bureau Basket
  • Online
  • 20 mei 2020 @ 15:30
  • 19356 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • DigitaalMarketing

Bureau Basket kan op basis van waar een mobiele telefoon vóór de pandemie is geweest, shoppers terughalen naar de winkelvloer. Hiervoor maakt het bedrijf gebruik van techniek in mobiele locatiebepaling en in-app advertenties.

Met de software kunnen ondernemers en winkels volgens het bureau mensen gericht laten weten dat ze weer open zijn en aanbiedingen communiceren. Het bedrijf biedt winkeliers tot en met 1 juli 2020 korting op de mobiele heractivatiepakketten.
 
De software maakt gebruikt van gps, gsm, wifi en apps, en geeft aan waar, wanneer en hoe vaak iemand winkelt, sport, studeert of uit eten gaat. Bureau Basket levert ook data als geslacht, leeftijdscategorie, interesses en lifestyle kenmerken. Meer info klik hier.
(PvWK, foto: Andrea Piacquadio voor Pexels)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken