Just Eat Takeaway lanceert 'B2B e-commerce platform'

Just Eat Takeaway lanceert 'B2B e-commerce platform'
  • Online
  • 26 jun 2020 @ 08:29
  • 26413 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerceFoodKlanten

Maaltijdbezorgplatform Just Eat Takeaway.com kiest digitaal bureau Dept voor het ontwikkelen van een nieuw 'restaurant marketplace' dat restauranthouders moet ondersteunen met de inkoop en verkoop van hun producten.

Doel van het zogenoemde B2B e-commerce platform is om restauranthouders beter te kunnen bedienen met behulp van beschikbare data. Dick Franken, director partner services bij Just Eat Takeaway, zegt: 'Door nu over te gaan op een nieuw e-commerce platform voor onze partner services, kunnen we invulling geven aan onze ambitie om restauranthouders beter te bedienen. Zo worden we echt partner van restaurants, zowel voor de verkoop als productinkoop.'

Sarah Wubben, operations director bij Dept, voegt toe: 'Just Eat Takeaway en Dept passen goed bij elkaar, omdat we grenzeloze ambitie delen, dezelfde manier van werken hebben en over veel digitale kennis beschikken. Omdat Just Eat Takeaway zowel restauranthouders als consumenten bedient, is er een enorme hoeveelheid data en potentie. We zien veel kansen om het ecosysteem verder te laten groeien, maar de eerste focus is een succesvolle migratie.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken