C&A optimaliseert e-commerce platform
- Online
- 9 jul 2020 @ 11:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Website
- 9 jul 2020 @ 11:51
- Sjaak Hoogkamer
Kledingketen C&A heeft digital agency Dept gevraagd om te ondersteunen bij de optimalisatie van de webshop en app.
Sinds april werkt een interdisciplinair team van UX- en UI-designers, analisten en developers van Dept samen met C&A om de webshop op mobiel en desktop verder te ontwikkelen en verbeteren.
C&A stoomt zich naar eigen zeggen hiermee klaar voor de digitale toekomst. Het intelligente UX-ontwerp en de moderne front-end ontwikkeling zijn datagedreven en gebruikersgericht, zodat online bezoekers een betere online ervaring hebben. Daarnaast moet de verbetering van het e-commerce platform zorgen voor een verhoging van de digitale performance.
Ulrike Otto, unit leader user experience bij C&A: ‘We willen onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring bieden en daarom zijn we erg blij met de ondersteuning van Dept. Het digital agency begreep onze complexe eisen en we kijken uit naar alle mogelijkheden die de samenwerking gaat bieden in de toekomst.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
- Tim Cook: 'Apple gaat terrein winnen... 01-03-2024
- [branded content] Stayokay Hostels... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing