C&A optimaliseert e-commerce platform

C&A optimaliseert e-commerce platform
  • Online
  • 9 jul 2020 @ 11:51
  • 15772 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Website

Kledingketen C&A heeft digital agency Dept gevraagd om te ondersteunen bij de optimalisatie van de webshop en app.

Sinds april werkt een interdisciplinair team van UX- en UI-designers, analisten en developers van Dept samen met C&A om de webshop op mobiel en desktop verder te ontwikkelen en verbeteren.

C&A stoomt zich naar eigen zeggen hiermee klaar voor de digitale toekomst. Het intelligente UX-ontwerp en de moderne front-end ontwikkeling zijn datagedreven en gebruikersgericht, zodat online bezoekers een betere online ervaring hebben. Daarnaast moet de verbetering van het e-commerce platform zorgen voor een verhoging van de digitale performance.

Ulrike Otto, unit leader user experience bij C&A: ‘We willen onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring bieden en daarom zijn we erg blij met de ondersteuning van Dept. Het digital agency begreep onze complexe eisen en we kijken uit naar alle mogelijkheden die de samenwerking gaat bieden in de toekomst.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken