Flinders kiest voor Yellowgrape

Flinders kiest voor Yellowgrape
  • Online
  • 14 sep 2020 @ 16:55
  • 13575 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Flinders, groot in design meubilair, heeft na een pitch gekozen voor Yellowgrape als e-commerce bureau. Doel van de samenwerking is het neerzetten van een full funnel marketingstrategie, gedreven vanuit een 360 graden klantprofiel.

Flinders is naar eigen zeggen marktleider in design meubilair in de Benelux en heeft meer dan 150 designmerken in de collectie. De beoogde groei wil Flinders onder andere realiseren door de online marketingactiviteiten meer full funnel in te zetten. De verhuizing naar een nieuw warehouse is recent afgerond en dat betekent dat het bedrijf klaar is om de volgende stap te zetten.

Met Yellowgrape verwacht Flinders grote stappen te maken op gebied van klantloyaliteit en activatie

‘Yellowgrape heeft een enthousiast en ambitieus team dat zich volledig op e-commerce richt. Ze gaan ons helpen om klantgedrag beter in kaart te brengen. Als omnichannel retailer verwachten we hierdoor grote slagen te kunnen maken op gebied van klantloyaliteit en activatie,’ aldus Oscar Diele, COO van Flinders in een toelichting op de keuze voor Yellowgrape.  

Johan Smits en Rik van den Wijngaard, van Yellowgrape: ‘We zijn ontzettend blij met deze samenwerking. Flinders is bezig met het verbreden van de online zichtbaarheid en heeft behoefte aan een bureau dat het spel snapt en thuis is in het ontwikkelen van datagedreven strategieën. Wij hebben veel ervaring met het bouwen van nextlevel e-commerce strategieën voor ambitieuze retailers en reisorganisaties. Dit is een hele mooi uitdaging voor ons team van specialisten.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken