Independer gaat samenwerken met Mobiel.nl

Independer gaat samenwerken met Mobiel.nl
  • Online
  • 10 sep 2020 @ 08:51
  • 18187 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Mobile

Consumenten die een telefonie- of internetaanbieder zoeken, kunnen dat vanaf vandaag doen via de website van Independer. Bezoekers van de site kunnen de producten vergelijken én ook direct afsluiten.

Om consumenten zo goed mogelijk te kunnen helpen, gaat Independer hiervoor samenwerken met Mobiel.nl. De toevoeging van telefonie en internet past in de strategie van Independer om het leidende platform te zijn waar Nederlanders op één plek vergelijkingen en keuzes kunnen maken voor al hun vaste lasten.

Independer maakt aanbod van aanbieders groter met komst Mobiel.nl

Algemeen directeur van Independer, Felix Tenniglo: ‘We merken dat mensen steeds meer financiële zaken zelf online regelen. Ze zijn, zeker in deze corona-tijden, op zoek naar besparingen en betere voorwaarden als het gaat om hun vaste lasten. Independer is het vaste-lasten-platform waar consumenten overzicht vinden en alles in één keer kunnen regelen. Daarom voegen we nu een belangrijke vaste last toe, namelijk het telefoon- en internetabonnement.’ 

Oprichter en eigenaar van Mobiel.nl, Lucas van Reeken: ‘Met de toevoeging van onze expertise aan het vasten-lasten-platform van Independer, verstevigen wij onze positie als onafhankelijk telecom-expert waar de consument slim zelf zijn eigen keuze kan maken. Een mooie samenwerking tussen twee partijen die dezelfde filosofie uitdragen; het onafhankelijk bedienen van de consument op zijn of haar wensen.’

Consumenten vinden vergelijken van telecom lastig

Uit de Telecommonitor van juli 2019 van de Autoriteit Consument & Markt, blijkt dat 30% van de consumenten het jaar ervoor overstapte van mobiele telefoonaanbieder of -contract. Besparing op de maandelijkse kosten en het aflopen van het contract zijn de meest genoemde aanleidingen voor mensen om in actie te komen. Opvallend is dat uit de monitor blijkt dat meer dan de helft (52%) van de consumenten het moeilijk vindt om prijzen van verschillende aanbieders goed te vergelijken.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken