Rivièra Maison wil e-commerce groei versnellen

Rivièra Maison wil e-commerce groei versnellen
  • Online
  • 15 feb 2021 @ 11:38
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • E-commerce

Woonmerk Rivièra Maison zet naar eigen zeggen 'in op onsite personalisatie, geoptimaliseerde- en relevante klantervaringen voor elk digitaal contactmoment in de langetermijnstrategie voor digitale transformatie.'

In samenwerking met softwareontwikkelaar Insider wil Rivièra Maison haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaringen die ze gewend zijn in de winkel. De woonwinkel wil haar online verkopen verhogen door personalisatie strategieën, waaronder cross-selling van accessoires met intelligente productaanbevelingen voor vaak samen gekochte items. Het merk zal personalisatie ook gebruiken voor inspiratie en om producten te bundelen en aan te bevelen door middel van segmentatie en zo inspelen op realtime klantgedrag.

‘De intelligentie in de software is van toegevoegde waarde voor ons platform en daarmee kunnen we accurater en effectiever personaliseren. In de toekomst zullen we nog meer scenario's gaan testen om onze klant zo de juiste propositie op het juiste moment te laten zien,’ aldus Sophie Hendriks (zie foto boven), eCommerce Manager, Rivièra Maison.

‘Insider's Growth Management Platform stelt Rivièra Maison in staat om gepersonaliseerde scenario's te testen. Ons scala aan personalisatie- en growth mogelijkheden versterkt online groei, creëert waarde voor consumenten en helpt Riviera Maison om KPI’s door de gehele funnel te verbeteren met als doel een positieve ROI realiseren,’ aldus Bas Drogtrop (zie foto hierboven), Country Manager Benelux bij Insider.

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken