E-commerce toolkit versnelt digitale business
- Online
- 4 mrt 2021 @ 16:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Webwinkel
- 4 mrt 2021 @ 16:22
- Sjaak Hoogkamer
Digital agency Dept heeft met Salesforce een schaalbaar, kant-en-klaar e-commerce-concept ontwikkeld waarmee merken hun digitale business kunnen kickstarten.
Het concept is volgens Dept ontworpen om merken te helpen bij het ontwikkelen van een effectieve en efficiënte webshop en helpt bedrijven met het starten en opschalen van hun commerce-aanbod en internationale groei.
Daarnaast stelt het, door de toevoeging van marketing automation en ondersteuning vanuit het Salesforce platform, merken in staat om stap voor stap te groeien: van beginnen met e-commerce tot het creëren van een 360-graden klantbeeld.
De commerce-oplossing is een toolkit met alle functionaliteiten die nodig zijn om online bestellingen uit te voeren en direct omzet te genereren. Daarnaast bestaat het uit apps zoals de Adyen payment gateway, 24/7 managed services en is fulfilment ook mogelijk als add-on.
Er wordt gebruikgemaakt van de kernfuncties van Salesforce Commerce Cloud met Storefront Reference Architecture dat na go-live snel shoppen mogelijk maakt. Met een thematische storefront, inclusief productvermeldingen en -beschrijvingspagina's, en een volledig aanpasbaar design, zijn de sites gemakkelijk op te zetten, maar blijven ze on-brand.
Katy White, Client Partnership Director bij Dept: ‘De oplossing die Dept heeft ontwikkeld is ideaal voor bedrijven die snel een internationaal commerce-aanbod willen lanceren. De snelle time-to-market zorgt ervoor dat merken nieuwe inkomstenstromen kunnen genereren en het biedt een solide basis voor toekomstige verbeteringen naarmate de webshop groter wordt.’
‘In het huidige klimaat is het belangrijk dat bedrijven snel handelen om te profiteren van de toename van online commerce en digitale ervaringen te creëren die resoneren met hun klanten,’zegt Eva Heffernan, Vice President Commerce Cloud Sales bij Salesforce. ‘Dept heeft veel ervaring met het ontwikkelen van Salesforce oplossingen en zorgt ervoor dat merken het potentieel van hun technologie-investering kunnen maximaliseren.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing