De Ondernemer start nieuwe podcastserie Aandachtstrekkers

De Ondernemer start nieuwe podcastserie Aandachtstrekkers
  • Online
  • 23 aug 2021 @ 10:42
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Ondernemer start een nieuwe podcastserie onder de titel Aandachtstrekkers. Michel Ariëns (online marketingexpert) en Patrick Wessels (consumentenpsycholoog) gaan samen in gesprek over online trends.

’Juist door die combinatie van mens en kennis ontstaan in Aandachtstrekkers interessante, ook verrassende inzichten waar ondernemers mee verder kunnen’, stelt Robert van den Ham, content director van De Ondernemer. ‘Michel en Patrick kennen de online trends, kennen dus de praktijk als geen ander en benoemen die in de podcasts veelal via bestaande voorbeelden. Inzichtelijk, praktisch. Deze podcasts gaan ondernemers, maar vast en zeker ook anderen die in marketing, communicatie en media werken, op z'n minst aan het denken zetten.’

De Ondernemer gaat de komende periode nadrukkelijk inzetten op audio. ‘Komende maand lanceren we een groot podcast-project. En we gaan weer stappen zetten met De Ondernemer Vandaag, onze dagelijkse pratende nieuwsbrief, voorgelezen door een virtuele stem. Is een succes en de text-to-speech techniek geeft ons nieuwe mogelijkheden.’

Er staan direct drie Aandachtstrekkers-afleveringen online: op deondernemer.nl, op Spotify en op de bekende andere podcastkanalen. Van den Ham: ‘Meteen drie, want horizontaal programmeren en podcasts zie ik niet zo. Maar bovendien kunnen we op deze manier vanaf moment-1 goed duidelijk maken wat Aandachtstrekkers is en hoe breed Michel en Patrick inhoudelijk gaan met hun onderwerpkeuze. En ja, wie weet, binge listening...’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken