Inkoopplatform Orderchamp geeft retailers Black Friday marges terug

Inkoopplatform Orderchamp geeft retailers Black Friday marges terug
  • Online
  • 23 nov 2021 @ 09:55
  • 7642 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag
  • 23 nov 2021 @ 09:55
  • 7642 x gelezen
  • Ryan Baij

Online inkoopplatform Orderchamp organiseert voor het derde jaar op rij Black Friday for Wholesale om retailers hun verdampte marges terug te geven. Retailers kunnen met deze korting hun gemiste marge compenseren.

'Voor merken is het een passend moment om de rest van hun voorraad van dit jaar te verkopen' Zo stelt Orderchamp CEO Joost Brugmans: 'Wij weten dat Black Friday voor onze retailers erin kan hakken. Daarnaast hebben sommige merken dit jaar ook te maken met duurdere grondstofprijzen. Daarom doen we graag iets terug voor onze community via een korting op alle merken die bij ons zijn aangesloten. Onze merken kunnen vervolgens zelf kiezen om die korting te verhogen, om hun eindejaarsverkopen een extra impuls te geven.'

Retailers kunnen via het online platform producten voor hun eigen winkel inkopen bij zo’n 4.500 verschillende Europese merken. Merken krijgen op hun beurt via het platform toegang tot 75.000 retailers uit heel Europa. Retailers profiteren van gunstige inkoopvoorwaarden, zoals lage bestelminimums, gratis verzending en kortingen tot €250 op een eerste bestelling via het platform.

MarketingTribune meldde eerder al dat er hele lage kortingen worden verwacht tijdens Black Friday. Ook zou Black Friday bekender dan ooit zijn, maar blijkt ook dat Nederlanders er minder op zitten te wachten.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken