Bax Music populairste website in consumentenelektronica
- Online
- 9 dec 2021 @ 10:31
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - WebsiteBekroningen
- 9 dec 2021 @ 10:31
- Ryan Baij
Bax Music is in de categorie consumentenelektronica uitgeroepen tot populairste website van 2021. In de afgelopen maanden kon het Nederlandse publiek zijn stem in verschillende categorieën uitbrengen.
Algemeen directeur Jochanan Bax is trots op de prijs: ‘Wie had dat kunnen denken? Dat we nu meer dan een miljoen pakketten per jaar versturen en dat er 440 collega’s keihard aan het werk zijn om dat mogelijk te maken. We waren 15 jaar geleden nog een eenvoudige webshop. Als mensen op je stemmen omdat ze fan zijn, dan is dat een waardering die je in de digitale business vaak niet meekrijgt.’
Sinds 2000 wordt de Website van het Jaar-prijs uitgereikt aan de beste en populairste websites in Nederland. Binnen elk van de veertig categorieën zijn er twaalf genomineerden. In de categorie consumentenelektronica was vorig jaar Apple de winnaar.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vluchtelingenwerk Nederland en KLM... 14-03-2025
- Think Yellow is Google Premier... 12-03-2025
- Inschrijving geopend voor EMAS... 04-03-2025
- YouTube wil welzijn van tieners... 03-03-2025
- Alle Britse kranten delen zelfde... 27-02-2025
- Culture Report 2025: '63 procent van... 20-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center