Enie.nl start landelijke tv-campagne

Enie.nl start landelijke tv-campagne
  • Online
  • 29 apr 2022 @ 08:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

enie.nl start zondag 1 mei met een landelijke tv-campagne. De zonne-energie leverancier hoopt consumenten te overtuigen van het feit dat de energietransitie deels door de consument zelf gerealiseerd kan worden.

Met de stijgende energieprijzen zoekt de Nederlandse consument massaal naar alternatieven voor gas en elektriciteit. Volgens Milan van der Meulen, medeoprichter van enie.nl, kan men zelf het heft in eigen handen nemen om het anders te doen: ‘De huidige maatschappelijke discussie gaat alleen maar over de stijging van energieprijzen en over de afhankelijkheid van traditionele energiebronnen. We wachten op nieuwe maatregelen van bovenaf, maar vergeten tegelijkertijd dat we ook zelf iets kunnen doen. Met deze tv-campagne hopen we zoveel mogelijk mensen te overtuigen van de kracht van zonne-energie. Je gaat flink besparen, hebt geen last meer van schommelende stroomprijzen en helpt met het verduurzamen. Je kunt zelfs zonder investering overstappen op zonne-energie en direct besparen.’

De campagne zal voornamelijk te zien zijn op de NPO en RTL.

Enie.nl werd in 2013 opgericht door de broers Patrick en Milan van der Meulen met als doel: zonne-energie voor iedereen beschikbaar maken.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken