Wunderkind betreedt Nederlandse markt

Wunderkind betreedt Nederlandse markt
  • Online
  • 10 mei 2022 @ 10:59
  • 11487 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het van oorsprong Amerikaanse Wunderkind betreedt per direct de Nederlandse markt. Het bedrijf biedt performance gedreven marketing voor online retailers. In Europa werkt Wunderkind onder meer voor Scotch & Soda, G-Star RAW en Clarins.

Met de diensten van Wunderkind kunnen online retailers hun klantendatabase opschalen. Zo koppelt de technologie anonieme websitebezoekers aan klantaccounts, waardoor e-tailers die klanten via hun eigen kanalen een volledig gepersonaliseerde ervaring kunnen bieden. ‘Het online advertentielandschap verandert snel’, zegt Wouter Koch, Country Manager Nederland bij Wunderkind. ‘Traditionele performance marketingkanalen staan onder druk door stijgende kosten, strengere privacyregelgeving én tracking cookies die volgend jaar verdwijnen. Hierdoor krijgen online retailers steeds minder waarde voor hun betaalde marketingkanalen en kunnen zij lastiger groeien. Omdat wij in tegenstelling tot andere partijen de focus leggen op opt-in first party data en kanalen, realiseren we tot tien procent extra online inkomsten voor onze klanten.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken