[branded content] Webinar: ‘Marketing in a digitized world’

[branded content] Webinar: ‘Marketing in a digitized world’
  • Online
  • 10 jun 2022 @ 05:59
  • 10178 x gelezen
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 10 jun 2022 @ 05:59
  • 10178 x gelezen
  • Sales

Hoe neemt jouw organisatie beslissingen in een wereld die wordt gekenmerkt door digitale fluïditeit? En bovenal, hoe ga je als marketeer om met de paradoxen van de digitale samenleving?

Op 28 juni neemt Maarten Kolkman (Directeur Klantenservice Rabobank en Alumnus TIAS School for Business and Society, Executive Master of Marketing & Customer Management) ons mee in vijf relevante ‘boodschappen’ voor marketeers en organisaties in een digitale wereld. Ontdek tijdens het webinar hoe Maarten de vertaalslag maakt van de lessen in de Master of Marketing naar zijn dagelijkse business.

Tijdens het webinar vertelt Kolkman hoe:

  • Rabobank marketing in een digitale wereld bedrijft;
  • Hoe het sturen op klantbehoefte, klantgedrag en klantwaarde (nog steeds) de basis van marketing is;
  • Hoe je met de inzet van first-party data het bereik en vooral de relevantie van je campagnes vergroot;
  • En hoe marketing in een digitale wereld (hoog-over) technisch werkt.

We gaan in op vragen als: neemt hierdoor het belang en de waarde van ‘above-the-line’ adverteren af? En wat betekent de verregaande digitalisering voor marketeers en voor Marketing binnen organisaties?

Meld je gratis aan voor dit webinar

Over Maarten Kolkman

Als Directeur Klantenservice is Maarten Kolkman bij Rabobank verantwoordelijk voor de klantbediening in alle contactkanalen, voor zowel zakelijke als particuliere klanten. In zijn vorige Rabobank-functie werkte hij als Hoofd Marketing Development aan het verder ontwikkelen van marketing als integrale bedrijfsfunctie en aan de digitalisering van marketing in de eigen- en betaalde kanalen. Maarten heeft een achtergrond en masters in de Sociale Wetenschappen (Universiteit Utrecht) en Marketing (TIAS).

Over TIAS School for Business and Society - De business school voor leiders van morgen

TIAS School for Business and Society is de business school voor executive education van Tilburg University en Eindhoven University of Technology (TU/e). Een plek voor leiders, professionals en managers, die net als jij op zoek zijn naar verandering. Die het beste uit zichzelf willen halen en impact willen creëren voor hun organisatie en haar omgeving. TIAS heeft een breed portfolio aan deeltijd masters, MBA opleidingen, masterclasses, TIAS 8hr en maatwerk oplossingen. Met onze up-to-date kennis, ons uitdagende onderwijs en ons krachtige netwerk van deelnemers, alumni en topdocenten vormt TIAS een international hub for life-long learning.

Maak kennis met TIAS

Ontwikkel een visie op groei, waardecreatie en de toekomstige rol van marketing

Strategisch marketeer en commercieel business partner worden? Bouwen aan een meer markt- en klantgerichtere organisatie? Met de Executive Master of Marketing & Customer Management van TIAS School for Business and Society groei je als topmarketeer, word je een stevige gesprekspartner voor het senior management én kun je een stevige bijdrage leveren aan de transformatie van jouw organisatie.

Je leert hoe je de juiste marketingstrategie definieert en realiseert, waardoor je je organisatie marktgerichter maakt. Met als ultieme doel dat jij én je organisatie klaar zijn voor de toekomst en er ook op de lange termijn markt- en klantimpact wordt gerealiseerd.

Deze deeltijd opleiding van TIAS is de enige strategische marketing MSc-opleiding in Nederland.

Lees meer over deze opleiding

Sales
  • Sales

  • Werkt bij: BBP Media
  • Functie:
  • Website:
  • Profiel »

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken