Loyals introduceert label Huray

Loyals introduceert label Huray
  • Online
  • 13 sep 2022 @ 11:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met het nieuwe label richt het bureau zich op groeimarketing. Huray zorgt er naar eigen zeggen ‘voor dat ieder merk, product en dienst online zichtbaar is en impact maakt.’

Niels Huijgens Tukker (Head of Marketing & Strategy): ‘Wij zijn met Huray altijd op zoek naar de optimale klantreis, terwijl de markt constant verandert en verwachtingen even hard meegroeien. Growth Marketing; een continu proces van experimenteren, analyseren en optimaliseren is dan ook essentieel. In al onze diensten draait het hierbij om de kracht van data, intelligente marketing, technologie en design om resultaten constant te verhogen.’

Volgens Huijgens Tukker is het niet aan hen om te zeggen wat je nog meer moet doen om mee te komen. ‘Wij zorgen er liever voor dat je meer haalt uit alle marketingactiviteiten die je nu al doet. Zo dragen wij bij aan structurele groei. Huray richt zich op de juiste tools op alle relevante platformen en kanalen.’

Orkestratie

Het team van Huray bouwt op basis van data, voor een orkestratie van alle activiteiten: ‘Ons growth team bestaat dan ook uit specialisten, deskundig op hun eigen vakgebied, maar ze kennen de kracht van alle platformen en kanalen. Of we nu commerciële doelen structureel verhogen of technische ontwikkelingen en prestaties helpen versnellen: we verliezen het merk nooit uit het oog.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken