Marktplaats benadrukt aanbod jonge occasions

Marktplaats benadrukt aanbod jonge occasions
  • Online
  • 5 sep 2022 @ 13:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Marktplaats is op 5 september een campagne gestart om het ruime aanbod van jonge auto’s op het online handelsplatform te benadrukken. Door de lange levertijden van nieuwe auto’s stijgt de belangstelling voor occasions.

Marktplaats werkt samen met erkende autodealers. Dit biedt voor veel mensen extra zekerheid volgens Gregory Kukolj, CMO van Marktplaats. ‘We merken dat een deel van de Nederlandse autokopers het spannend vindt deze grote aankoop te doen. Ruim 80% van de auto’s op ons platform wordt aangeboden door professionele verkopers. Zij bieden vaak extra zekerheid als het gaat om garantie en het rijklaar maken van de auto. Op deze manier bieden we voor alle autokopers de auto en het type verkoper die bij ze past in het aankoopproces. We vinden het belangrijk dat mensen lang kunnen genieten van hun jonge occasion..

TV en online video’s
TV en verschillende online video’s spelen een centrale rol in de campagne. Kukolj: ‘Via diverse commercials willen we op een goede en inzichtelijke manier laten zien dat Marktplaats de plek is om te slagen voor de aanschaf van een jonge occasion. Welke voorkeursopties je ook op je auto wilt hebben; je vindt het op ons platform, want er is een ruim en actueel aanbod van auto’s van dealers en particuliere verkopers.’

Via diverse uitingen (TV & Connected TV, YouTube, Facebook, owned media, PR (earned & influencer) en CRM) wil Marktplaats vanaf 5 september zoveel mogelijk Nederlanders bereiken. Een belangrijk campagne onderdeel zijn vier verschillende TV-commercials:  ‘The dealmakers’ (30 sec), ‘Forever Young’ (15 sec), ‘Magic Mama’ (15 sec) en ‘The Champions’ (15 sec).

Credits:
Marktplaats: Ivo Wassenaar, Eveline Eberhardt, Rachel Leeuwenburgh, Jenita Andrian, Sherilyn Gelle, Nancy van Hees, Joel Niamut, Joeri Opdam, Guyon Essed & Gregory Kukolj
Creatief Bureau: Happiness Brussels in samenwerking met Higuita Amsterdam (The Good)
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regie: Henk Loorbach
Media: Mediacom
Digital media: Maxlead

 



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken