Spotler Group neemt Sooqr over

Spotler Group neemt Sooqr over
  • Online
  • 9 mrt 2023 @ 13:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De overname van de Sooqr-technologie wordt door Spotler gezien ‘als het invullen van het ontbrekende puzzelstukje.’

Volgens Spotler krijgen retailers met de overname van Sooqr namelijk een beter inzicht in klantgedrag, voorkeuren en kooppatronen.

Op hun beurt kunnen zij die weer benutten ‘om de volledige winkelervaring te personaliseren en de klantervaring, conversiepercentages en omzet te verbeteren.’

Sooqr is gespecialiseerd in gepersonaliseerde onsite search, productaanbevelingen en geoptimaliseerde merchandising. Het bedrijf is opgericht in 2015 en bedient meer dan 1.100 klanten wereldwijd, waaronder Drogist.nl, HSN en Intersport Twinsport.

De afgelopen twee jaar heeft de Spotler Group blijk gegeven van een toenemende inzet voor e-commerce met strategische investeringen om online retailers te ondersteunen met basket abandonment, website personalisatie, analytics, gepersonaliseerde journeys en loyaliteitsprogramma’s.

Tim Hoefnagel, medeoprichter en managing director van Squeezly: ‘Dit is een belangrijk moment voor onze klanten en ons team. Het integreren van de technologie en expertise van Sooqr versnelt onze ontwikkeling naar onze visie op gepersonaliseerde commerce aanzienlijk.’

Albert Mombarg, CEO van Sooqr: ‘We zijn verheugd ons aan te sluiten bij de Spotler Group en voor de mogelijkheden die het onze klanten zal bieden op het vlak van productinvesteringen, toegang tot een suite van complementaire technologieën en expertise binnen de groep.’

Lee Chadwick, CEO van Spotler Group: ‘Het publiek geïnteresseerd en betrokken houden met datagestuurde, real-time personalisatie is de kern van onze strategie.

De overname van Sooqr breidt onze mogelijkheden uit met search, analytics en merchandising.

Hierdoor kunnen we een modulaire oplossing bieden die aansluit bij de behoefte van onze e-commerce klanten om aantrekkelijke klantervaringen te bieden.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken