[column] Waarom Apple de woorden AI niet gebruikt
- Online
- 30 jun 2023 @ 08:00
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - StrategieCustomer JourneyCase Study
- 30 jun 2023 @ 08:00
- Gastblogger
Wie goed let op de presentaties van Apple, zoals recent van de nieuwe Vision Pro, valt op dat bepaalde woorden consequent niet gebruikt worden door het merk. Zoals AI en virtual reality. Daar is een marketingstrategische reden voor, toont deze videoblog.
Recent lanceerde Apple de Vision Pro, met een wereldwijde keynote vanuit het cirkelvormige hoofdkantoor, waarin sommigen juist het onuitgesprokene opvalt. Bekijk in deze video welke dat zijn en waarom. Met dank aan dr. Aart Velthuijsen (Universiteit van Amsterdam) voor het signalement. En aan Marques Brownlee van MKBHB voor zijn zeer interessante betoog. Een must see voor marketeers: Apples forbidden words. 'There's a few words that Apple literally never says on stage. Just something interesting I noticed.'
(PvWK)
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Marques Brownlee
- one more thing
- het onuitgesprokene
- Steve Jobs
- Universiteit van Amsterdam
- Vision Pro
- MKBHB
- Cupertino
- copy
- Apple
- video
- Aart Velthuijsen
- iPhone
- signalement
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Apple-oortjes in de VS goedgekeurd... 13-09-2024
- YouTube kondigt nieuwe tools aan om... 05-09-2024
- Bruynzeel gebruikt influencers voor... 23-08-2024
- ACM gaat verkoop online nepreviews... 23-08-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing