Bavaria wordt partner van Paaspop

Bavaria wordt partner van Paaspop
  • Sponsoring
  • 10 jan 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Partnership

De komende jaren zal Bavaria leverancier worden van alle dranken voor Paaspop. Daarnaast werken beide partijen samen om o.a. een speciale Bavaria Area op het festivalterrein te realiseren.

Peer Swinkels, directielid van Bavaria, licht toe: 'Paaspop is inmiddels een toonaangevend landelijk festival dat traditioneel het festivalseizoen opent en kan rekenen op meer dan 50.000 bezoekers. We zijn dan ook erg trots dat we vanaf dit jaar gaan samenwerken met dit topfestival in onze thuisregio. Bavaria en Paaspop beschikken allebei over een gezonde dosis Brabantse nuchterheid en een ambitieuze ondernemersmentaliteit. Die mooie match gaat er ongetwijfeld voor zorgen dat we dit jaar van Paaspop een nog groter feest gaan maken. Wij kijken uit naar een zeer succesvolle samenwerking.'

De eerste namen voor Paaspop 2013 zijn inmiddels bekend. O.a. Chase and Status, Bloody Beetroots Live, Black Rebel Motorcycle Club, Skunk Anansie, BLØF, Blaudzun en Caro Emerald zullen acte de presence geven op 29 t/m 31 maart in Schijndel. De exacte invulling van de Bavaria Area zal in een later stadium bekend gemaakt worden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken