Bavaria wordt partner van Paaspop
- Sponsoring
- 10 jan 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Partnership
- 10 jan 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
De komende jaren zal Bavaria leverancier worden van alle dranken voor Paaspop. Daarnaast werken beide partijen samen om o.a. een speciale Bavaria Area op het festivalterrein te realiseren.
Peer Swinkels, directielid van Bavaria, licht toe: 'Paaspop is inmiddels een toonaangevend landelijk festival dat traditioneel het festivalseizoen opent en kan rekenen op meer dan 50.000 bezoekers. We zijn dan ook erg trots dat we vanaf dit jaar gaan samenwerken met dit topfestival in onze thuisregio. Bavaria en Paaspop beschikken allebei over een gezonde dosis Brabantse nuchterheid en een ambitieuze ondernemersmentaliteit. Die mooie match gaat er ongetwijfeld voor zorgen dat we dit jaar van Paaspop een nog groter feest gaan maken. Wij kijken uit naar een zeer succesvolle samenwerking.'
De eerste namen voor Paaspop 2013 zijn inmiddels bekend. O.a. Chase and Status, Bloody Beetroots Live, Black Rebel Motorcycle Club, Skunk Anansie, BLØF, Blaudzun en Caro Emerald zullen acte de presence geven op 29 t/m 31 maart in Schijndel. De exacte invulling van de Bavaria Area zal in een later stadium bekend gemaakt worden.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing