Suitsupply kleedt Olympische en Paralympische teams
- Sponsoring
- 8 feb 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Partnership
- 8 feb 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Wij weten hoe belangrijk kleding is voor de sporters” , aldus Fokke de Jong, directeur van Suitsupply. “Dat geldt niet alleen voor de sportieve outfit, maar ook voor die van ons. Wij zijn in staat zijn geweest om samen met NOC*NSF spannende en onderscheidende outfits te maken."
Als Official Teamsupplier krijgt Suitsupply de opdracht om de representatieve kleding van Nederlandse elementen te voorzien en in te spelen op de klimaatomstandigheden van de betreffende Olympische Spelen. Dat gebeurt onder meer door het aanbrengen van Oranje accenten en het innovatief gebruik van stoffen. In Londen werd het organiserende land verrast met herkenbare modestijlen uit hun traditie. Dat leverde positieve reacties op vanuit de internationale modewereld die de Nederlandse outfit als 'best dressed' en 'high fashion' betitelde.
Als verantwoordelijke voor het Olympisch team weet Maurits Hendriks hoe belangrijk de teamkleding is voor sporters en coaches. "We willen als team stijlvol en verassend voor de dag komen. Suitsupply is een mooi Nederlands merk dat houdt van zulke uitdagingen. Ook zij gaan daar harder door lopen, dat past bij ons!"
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing