Suitsupply kleedt Olympische en Paralympische teams

Suitsupply kleedt Olympische en Paralympische teams
  • Sponsoring
  • 8 feb 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Partnership

Wij weten hoe belangrijk kleding is voor de sporters” , aldus Fokke de Jong, directeur van Suitsupply. “Dat geldt niet alleen voor de sportieve outfit, maar ook voor die van ons. Wij zijn in staat zijn geweest om samen met NOC*NSF spannende en onderscheidende outfits te maken."

Als Official Teamsupplier krijgt Suitsupply de opdracht om de representatieve kleding van Nederlandse elementen te voorzien en in te spelen op de klimaatomstandigheden van de betreffende Olympische Spelen. Dat gebeurt onder meer door het aanbrengen van Oranje accenten en het innovatief gebruik van stoffen. In Londen werd het organiserende land verrast met herkenbare modestijlen uit hun traditie. Dat leverde positieve reacties op vanuit de internationale modewereld die de Nederlandse outfit als 'best dressed' en 'high fashion' betitelde.

Als verantwoordelijke voor het Olympisch team weet Maurits Hendriks hoe belangrijk de teamkleding is voor sporters en coaches. "We willen als team stijlvol en verassend voor de dag komen. Suitsupply is een mooi Nederlands merk dat houdt van zulke uitdagingen. Ook zij gaan daar harder door lopen, dat past bij ons!"


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken