WNF op rugzijde FC Twente-shirts

WNF op rugzijde FC Twente-shirts
  • Sponsoring
  • 10 mei 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSponsorship

'Voor XXImo als nieuw bedrijf is maatschappelijke betrokkenheid een vanzelfsprekend onderdeel van ons beleid. We zijn er trots op het belangrijke werk van WNF een extra podium te kunnen bieden", aldus Patrick Bunnik, de CEO van XXImo op de officiële site.

Ook voorzitter Joop Munsterman is verheugd over het initiatief van XXImo. "De solidariteitsgedachte van FC Twente past uitstekend bij de missie van het Wereld Natuur Fonds. FC Twente kan het royale gebaar van XXImo dan ook zeer waarderen. FC Twente is er trots op een hoofdsponsor te hebben, die wil bijdragen aan het nog verder vergroten van de naamsbekendheid van het Wereld Natuur Fonds door het WNF op het wedstrijdshirt te plaatsen."

"Wij zijn vereerd met dit prachtige gebaar van XXImo. FC Twente is een voetbalclub met een positieve instelling en een grote maatschappelijke betrokkenheid. Op deze manier hebben wij een fantastisch platform om het Wereld Natuur Fonds aan een groot publiek te tonen", zegt Johan van de Gronden, directeur van het Wereld Natuur Fonds.

Op zaterdagavond wordt het volledige tenue van FC Twente pas bekendgemaakt. Het nieuwe, onbekende thuisshirt is echter vanaf vandaag al te bestellen. Tot vrijdag 14.00 uur kan het shirt besteld worden en aanstaande zondag tussen 11 en 12 opgehaald worden. Het shirt kan zondag ook vanaf 12.00 uur gekocht worden in de Fanstore, zolang de voorraad strekt.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken