SponsorRingen-cases e-book gepresenteerd

SponsorRingen-cases e-book gepresenteerd
  • Sponsoring
  • 25 sep 2013 @ 11:28
  • 29846 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringAwards

De Stichting Sponsor Ringen heeft de winnende SponsorRing-cases van 2012 gebundeld in een e-book met alle informatie over de cases. Het e-book is te lezen en te downloaden op de site van de Stichting Sponsor Ringen.

Per case worden de doelstellingen, strategie, activatie en resultaten behandeld. De besproken cases zijn Vodafone Firestarters, Rabobank en Floriade 2012, Randstad en NOC*NSF, Coca-Cola en Mission Olympic en Vodafone en The voice of Holland. Het boek met de winnende cases wordt een jaarlijkse uitgave van de Stichting. Het e-book ‘De Winnende SponsorRing-cases van 2012’ is een uitgave van BBP Media in opdracht van de Stichting Sponsor Ringen. Het boek is mogelijk gemaakt door de bijdrage van de Vrienden van de SponsorRing.

Het e-book is te lezen en te downloaden op de site van de Stichting Sponsor Ringen www.sponsorring.nl en hier live te bekijken.

Het e-book is een van de nieuwe initiatieven die de Stichting Sponsor Ringen dit jaar heeft ondernomen. Eerder dit jaar werd een aantal gratis toegankelijke seminars georganiseerd waarop de winnende cases van 2012 werden gepresenteerd. Afgelopen dinsdag vond het eerste Vrienden van de SponsorRing-diner plaats in het Stedelijk Museum.  Op 21 november vindt in DeFabrique in Utrecht de uitreiking plaats van de winnende sponsorcases van 2013.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken