PTI maatschappelijk partner Spieren voor Spieren

PTI maatschappelijk partner Spieren voor Spieren
  • Sponsoring
  • 29 okt 2013 @ 10:33
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MaatschappijSportmarketing

PTI uit Woerden is een maatschappelijk partnership met de stichting Spieren voor Spieren aangegaan.

'Wij zijn al jaren actief betrokken bij dit goede doel, dat zich inzet voor kinderen met een spierziekte', zegt Jan Posma, directeur bij PTI. 'Onze sponsoring gaat nu een aantal stappen verder. Wij zetten, naast onze jaarlijkse financiële bijdrage, ook onze expertise en netwerk in om Spieren voor Spieren verder te helpen. Dat sluit goed aan bij ons Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Wij voeren een duurzame strategie, gericht op de kwaliteit van de samenleving. Dit partnership is daar een bevestiging van.

Joost Wijnhoud, directeur van de stichting Spieren voor Spieren, is heel blij met de verlengde samenwerking. 'PTI is één van onze sponsors van het eerste uur en zet zich altijd met veel enthousiasme en betrokkenheid in. Daarin betrekt PTI zowel medewerkers als relaties. Dat maakt onze samenwerking zo uniek. Ik kijk er dan ook naar uit om de komende jaren samen met PTI verdere groei in de opbrengsten van onze stichting te realiseren.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken