Lidl versterkt band met Belgisch wielrennen

Lidl versterkt band met Belgisch wielrennen
  • Sponsoring
  • 2 apr 2014 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSportSponsoring

Supermarktketen Lidl België is voor het tweede seizoen op rij de officiële voedsel- en drankenleverancier van Lotto Belisol. Sinds dit jaar is de supermarktketen ook hoofdsponsor van Flanders Classics, de organisator van zes Vlaamse voorjaarsklassiekers. Bovendien organiseert Lidl tijdens de Ronde van Vlaanderen komend weekeinde een volksfeest op de Oude Kwaremont.

Op de Oude Kwaremont zullen de renners drie keer passeren. Lidl zal bovendien zorgen voor een mini Ronde van Vlaanderen-museum en een Lotto Belisol-stand. Bovendien staat er het grootste televisiescherm van het hele parcours.

Pieterjan Rynwalt, woordvoerder Lidl België: 'We linken ons graag aan de meest toegankelijke sport in België, namelijk de koers. De koers is van iedereen: het is de renner om de hoek die wint aan de voordeur. Bovendien staan we in België voor een sterk Belgisch verhaal.
Dit jaar pakken we de activaties rond ons partnerschap met Lotto Belisol nog ingrijpender aan. Zo hebben we ons mineraal- en sportwater gerebrand met Lotto Belisol - logisch ook als official food and beverage supplier. Vanaf de Tour de France vind je op al onze flesjes de sprinttrein van Lotto-Belisol terug.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken