Michael van Gerwen en KeukenConcurrent gaan samenwerken

Michael van Gerwen en KeukenConcurrent gaan samenwerken
  • Sponsoring
  • 19 dec 2014 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Nederlands beste darter Michael van Gerwen en KeukenConcurrent gaan komend jaar een samenwerking aan met elkaar. De samenwerking begint direct met het PDC World Darts Championship dat donderdag is begonnen in Londen. Michael van Gerwen is de regerend wereldkampioen en behoort ook dit jaar weer tot de favorieten.

Van Gerwen is erg blij met zijn nieuwe sponsor. 'Ik vind het geweldig om uit eigen land deze steun te krijgen. KeukenConcurrent is een bedrijf dat heel goed bij mij past en dezelfde Brabantse roots heeft als ik. Met deze extra steun in de rug ben ik helemaal klaar het aankomende WK en het daaropvolgende seizoen.'

Volgens Ernst Bareman, commercieel directeur van KeukenConcurrent, past de samenwerking met Michael van Gerwen inderdaad erg goed. 'Toen Michael doorbrak als professioneel darter waren we als KeukenConcurrent al eens zijn persoonlijke sponsor. En we hebben elkaar nu opnieuw gevonden. Michael is bekend om zijn vlijmscherpe dartsspel, een echte winnaar die er altijd staat op de juiste momenten. Dat past erg goed bij de formule van KeukenConcurrent, topkwaliteit voor de scherpste prijs.'

KeukenConcurrent zal de samenwerking met Michael van Gerwen gaan gebruiken in acties binnen zijn vestigingen en ook met veel digitale activaties. De formule wordt hierin ondersteund door sportmarketingbureau Triple Double.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken