Continental en ING ondersteunen KNVB Kennisavonden
- Sponsoring
- 24 feb 2015 @ 13:45
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 24 feb 2015 @ 13:45
- Redactie Sponsoring
De KNVB organiseert van maart tot en met juni twaalf kennisavonden voor amateurvoetbalverenigingen. Hoofdsponsor ING en warming-up partner Continental leveren een bijdrage op deze avonden.
Tijdens de kennisavonden staan drie sessies op het programma, die gelijktijdig plaatsvinden. ING zal tijdens de sessie 'Hoe genereer ik extra inkomsten voor mijn club?' informatie delen over crowdfunding en vertellen hoe clubs dit kunnen inzetten, bijvoorbeeld om investeringen in meubilair of een dug-out te financieren.
De tweede sessie 'Blessures voorkomen doe je zo..' zal door Continental worden ingevuld. Continental verzorgt, ondersteund door experts van het KNVB Sportmedisch Centrum, een workshop over sportmedisch beleid op de club, blessurepreventie en de inhoud van het Conti Warm Up programma.
Een derde sessie wordt door de KNVB ingevuld afhankelijk van de lokale of regionale behoefte.
Meer informatie over de KNVB Kennisavonden vindt u hier.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing