Philharmonisch Orkest lanceert Musical Postcard op Uitmarkt

Philharmonisch Orkest lanceert Musical Postcard op Uitmarkt
  • Sponsoring
  • 24 aug 2015 @ 14:38
  • 13562 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementEntertainmentActiesKunst & Cultuur

Het Nederlands Philharmonisch Orkest | Nederlands Kamerorkest is ook dit jaar aanwezig op de Uitmarkt in Amsterdam. ‘Wij staan op de informatiemarkt op het Museumplein en zijn te vinden in de tent met nummer 74/75. Dit jaar kunnen bezoekers in onze tent gratis een Musical Postcard versturen’, aldus Lars Meijer, pr- marketingmanager van het orkest.

Meijer vervolgt: ‘De Musical Postcard is een muzikale ansichtkaart, ingespeeld door de musici van ons orkest. De Uitmarktbezoeker kan op verzoek een sfeertype muziek aanvragen bij onze musici en de opname als bericht via social media versturen naar een familielid, vriend of kennis. Denk aan succeswens, een steunbetuiging of een feestgroet.’ De Musical Postcards worden gespeeld door het trombonetrio met Harrie de Lange, Gerard Peters en Wim Hendriks, fagottist Susan Brinkhof en violiste Anuschka Franken.

Uitmarktkorting
Net als voorgaarde jaren verkoop het orkest speciaal voor de Uitmarkt een beperkt aantal kaarten voor een reeks concerten met een zeer aantrekkelijke Uitmarktkorting. Meijer: ‘Van het Nederlands Kamerorkest verkopen wij onder andere kaarten voor het Adagietto uit Symfonie nr. 5 van Mahler (za 3 en di 6 okt) en Pierrot Lunaire van Schönberg (za 24 en di 27 okt). Van het Nederlands Philharmonisch Orkest zijn dat de Jupitersymfonie van Mozart (za 31 okt en ma 2 nov), het kerstconcert (za 19 dec), het Pianoconcert van Grieg (ma 11 jan) en Symfonie nr. 5 van Mahler (di 5 apr).’ Hoofdsponsor van het Nederlands Philharmonisch Orkest| Nederlands Kamerorkest is Yakult. De balies op de stand van het orkest op de Uitmarkt worden geleverd c.q. gesponsord door Intos Interieurmakers B.V.

Opening cultureel seizoen
De jaarlijkse Uitmarkt – met als hoofdsponsor VVV Nederland - vindt traditiegetrouw plaats in het laatste weekend van augustus – zaterdag 29 en zondag 30 - in Amsterdam. De Uitmarkt is de landelijke opening van het culturele seizoen. Het programma biedt een dwarsdoorsnede van de podiumkunsten, maar ook disciplines als literatuur, museale kunsten, film en nieuwe media komen aan bod. Met bijna 500.000 bezoekers, 2000 artiesten en bijna 30 podia is de Uitmarkt uitgegroeid tot het grootste en bekendste culturele festival van Nederland. De Uitmarkt is gratis toegankelijk.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken