Sponsor maakt overstap naar ploeg Dumoulin
- Sponsoring
- 25 sep 2015 @ 14:54
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSportmarketing
- 25 sep 2015 @ 14:54
- Redactie Sponsoring
Sponsor Renson gaat weg bij het Etixx-Quick Step-team en wordt sponsor van de Giant-Alpecin-ploeg van John Degenkolb, Marcel Kittel en Tom Dumoulin. Ook komt het bedrijf op de trui bij het vrouwenteam Liv-Plantur. Door voor het project van teamleider Iwan Spekenbrink te kiezen, krijgt het Belgische familiebedrijf in ventilatoren en zonnewering met Lars van der Haar ook vaste voet aan de grond in de cyclocross.
De overeenkomst is deze week tijdens het WK wielrennen in Richmond gesloten.
Renson koos in 2013 voor het wielrennen vanwege de internationale mogelijkheden die de sport biedt. 'Ons bedrijf is zeer bekend bij de professionelen in de bouwsector, maar we willen ons ook versterkt op het grote publiek richten. En wielrennen blijft nationaal en internationaal een uitermate populaire sport,' zei CEO Paul Renson toen.
Met renners van negen verschillende nationaliteiten in de ploeg Giant-Alpecin wordt de naambekenheid groter in landen die Renson nog wat minder heeft aangeboord.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing