Staatsloterij omarmt de Zesdaagse van Rotterdam

Staatsloterij omarmt de Zesdaagse van Rotterdam
  • Sponsoring
  • 27 okt 2015 @ 09:14
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

De Nederlandse Staatsloterij en de Rotterdamse zesdaagse gaan een intensieve samenwerking aan. Het baanwielrenevenement, dat van 7 t/m 12 januari voor de 34e keer plaatsvindt in Ahoy Rotterdam, draagt in 2016 dan ook de naam Staatsloterij Zesdaagse van Rotterdam. Een van de oudste loterijen ter wereld breidt met deze samenwerking haar activiteiten in de fietssport onder het Oranje Peloton zo verder uit.

Jolanda Jansen, directeur van Ahoy Rotterdam: 'Met de Nederlandse Staatsloterij kunnen we de ingeslagen weg tot verdere vernieuwing van de Rotterdamse Six nog verder uitbouwen. Afgelopen editie hebben we al een mooie stap gemaakt met het aanstellen van de nieuwe wedstrijdleiders Michael Zijlaard en Peter Schep en is het wedstrijdprogramma spannender en uitdagender geworden. Onze ambitie is om continu te werken aan vernieuwingen om het evenement voor zowel publiek als bedrijfsleven en uiteraard ook voor de baansport aantrekkelijk te houden. Mooi dat we dit nu samen met de Staatsloterij en het Oranje Peloton kunnen doen.'

Oranje Peloton De Nederlandse Staatsloterij is ondertussen geen onbekende in de wielerwereld. Onder de naam Oranje Peloton is de loterij al enige tijd actief in de fietssport. 'De Staatsloterij staat voor een gelukkiger en gezonder Nederland en draagt het actieve fietsen in Nederland een warm hart toe. Intensief samenwerken met een van de grootste zesdaagsen voelt dan ook als een logische stap. Een verbintenis waardoor een nog bredere groep fietsliefhebbers met ons merk en fietsinitiatief in aanraking komt', aldus Arjan van ’t Veer, directeur Corporate Affairs van de Nederlandse Staatsloterij en verantwoordelijk voor Oranje Peloton.

'De Staatsloterij Zesdaagse van Rotterdam is de aftrap van het nieuwe wielerseizoen. De wielerwereld komt in deze dagen bij elkaar in Rotterdam. Nieuwe vedettes, oude legendes, fans en sponsoren ontmoeten elkaar op een evenement dat topsport en entertainment brengt,' legt wedstrijdleider Michael Zijlaard uit. Hij kijkt uit naar een zesdaagse met de aanwezigheid van de Staatsloterij. 'We zijn heel blij met de Staatsloterij als partner van de zesdaagse. Zij hebben met Oranje Peloton laten zien een toegevoegde waarde te zijn voor het fietsen in Nederland.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken