Daily Fresh Food blijft foodpartner Team LottoNL-Jumbo

Daily Fresh Food blijft foodpartner Team LottoNL-Jumbo
  • Sponsoring
  • 21 apr 2016 @ 11:49
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodPartnershipSport

Daily Fresh Food is ook de komende drie jaar de officiële foodpartner van Team LottoNL-Jumbo. Het contract werd afgelopen zondag tijdens de Amstel Gold Race getekend. Daily Fresh Food blijft het team ondersteunen met uitgebalanceerde voeding, waarmee de wielrenners het beste uit zichzelf kunnen halen de komende seizoenen.

De samenwerking tussen Team LottoNL-Jumbo en Daily Fresh Food gaat verder dan alleen het leveren van gezond en lekker eten. 'Wij stellen een uitgebalanceerde menucyclus samen, die afgestemd is op de wensen en behoeften van de wielrenners', zegt Frans Hochstenbag, directeur van Daily Fresh Food. 'Hierbij kijken we niet alleen naar de voedingswaarde die nodig is om te herstellen van de inspanning van vandaag, maar ook naar wat nodig is voor de dag van morgen. Door de menusamenstelling over een langere periode te bekijken, proberen we de optimale prestatie te bevorderen.'

'Gezonde voeding verbetert sportprestatie'

'Daily Fresh Food voegt inhoudelijk echt iets toe aan de prestaties van ons team', geeft Richard Plugge, algemeen directeur van Team LottoNL-Jumbo aan. 'Bijvoorbeeld in de Tour de France, waar gezond eten en herstel belangrijk zijn. Met de heerlijke voedingsrijke maaltijden kunnen de renners de volgende dag weer op niveau koersen.'

Samen met medici, voedingsdeskundigen en inspanningsfysiologen van Team LottoNL-Jumbo heeft Daily Fresh Food het voedingsprogramma voor de trainingen en wedstrijden van de wielerploeg samengesteld. Hochstenbag: 'Met natuurlijke ingrediënten hebben we voedingsproducten ontwikkeld. Deze producten zijn afgestemd op de prestatie die geleverd moet worden. Denk aan het verschil tussen een Touretappe over vier Alpencols en een vlakke klassieker.'

De kennis die in topsportomgeving wordt opgedaan, vertaalt Daily Fresh Food naar nóg meer lekkere en vooral ook gezonde producten en maaltijden. Daily Fresh Food gelooft dat lekker en gezond eten een bijdrage levert aan een vitaler leven voor iedereen. Het bedrijf heeft opdrachtgevers in horeca, zorginstellingen (care) en ziekenhuizen (cure). Samen met opdrachtgevers wil Daily Fresh Food nog beter inspelen op de wensen van cliënten en gasten. Zo wordt het beste uit twee werelden gecombineerd: gezond eten dat lekker is en lekker eten dat gezond is. 'Better food, better life' is dan ook het credo.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken