JCDecaux mediapartner van Rijksmuseum

JCDecaux mediapartner van Rijksmuseum
  • Sponsoring
  • 28 jun 2016 @ 13:29
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorReclamePromotieKunst & CultuurMedia

Het Rijksmuseum en outdoorbedrijf JCDecaux Nederland hebben een samenwerkingsverband gesloten. Deze overeenkomst is bedoeld om meer zichtbaarheid te geven aan het Rijksmuseum. JCDecaux is zowel in Nederland als wereldwijd marktleider op het gebied van buitenreclame en stadsmeubilair.

In Amsterdam is JCDecaux al sinds 1987 verantwoordelijk voor de plaatsing, het beheer en de exploitatie van reclamedragende abri’s. Alleen al in Amsterdam heeft het bedrijf zo’n 1500 abri’s en nog eens enkele honderden vrijstaande reclamepanelen. 

Het Rijksmuseum zal door dit samenwerkingsverband profiteren van het hoge bereik van dit stadsmeubilair en zichzelf hierdoor nog beter onder de aandacht kunnen brengen van de inwoners en vele miljoenen bezoekers van Amsterdam.

René Witzel, algemeen directeur JCDecaux Nederland: 'Wij dragen kunst een warm hart toe en stimuleren wereldwijd diverse culturele projecten, omdat kunst dicht staat bij één van de pijlers van dit bedrijf: hoogwaardig design. Wij zijn dan ook erg trots op ons partnership met hét icoon op het gebied van Nederlandse kunst.'

Wim Pijbes, vertrekkend hoofddirecteur Rijksmuseum: 'Ik ben verheugd dat wij dankzij de samenwerking met JCDecaux het Rijksmuseum nog meer onder de aandacht kunnen brengen van alle potentiële bezoekers.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken