Dutch Search Awards haalt geld op voor SOS Kinderdorpen

Dutch Search Awards haalt geld op voor SOS Kinderdorpen
  • Sponsoring
  • 18 aug 2016 @ 13:04
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZoekmachineAwardMaatschappijMVO

SOS Kinderdorpen kan rekenen op een flinke bijdrage van de Dutch Search Awards. De organisatie achter deze awards doneert 5 euro van iedere deelname en iedere verkochte kaart voor de uitreiking, met een minimum van 2500 euro. Hiermee steunt Dutch Search Awards het kinderdorp Santa Cruz del Quiché in Guatemala. De Dutch Search Awards worden 24 november voor het eerst uitgereikt aan ondernemers, marketeers en bureaus met uitzonderlijke cases op het gebied van search marketing.

Tamer Saglambilek, één van de initiatiefnemers van de Dutch Search Awards: 'Search marketing is al lang niet meer weg te denken uit het marketinglandschap. Met de Dutch Search Awards zetten wij marketeers en agencies die daarin uitblinken in de spotlight. Hierbij houden we echter ook oog voor onze sociaal-maatschappelijke verantwoordelijkheid. Om die reden leveren wij dus graag een bijdrage aan SOS kinderdorpen.'

Sam Schiltmeijer, teammanager acquisitie SOS Kinderdorpen: 'Wij zijn erg blij met de samenwerking tussen Dutch Search Awards en SOS Kinderdorpen. De opbrengst van dit initiatief gaat voor 100% naar het SOS kinderdorp Santa Cruz del Quiché in Guatemala. Hier groeien kinderen op die de zorg van hun familie zijn verloren. Met de bijdrage van Dutch Search Awards kunnen we de kinderen in kinderdorp Santa Cruz del Quiché een nieuw thuis bij een SOS familie geven en zekerheid op gebied van eten, drinken, scholing, kleding, boeken en het onderhoud van de familiehuizen. Het geeft ze een stabiele basis om zich te ontwikkelen tot kansrijke volwassenen.'

Op 24 november worden in B.Amsterdam voor de eerste keer de Dutch Search Awards uitgereikt. Marketingbureaus, merken en professionals kunnen nog tot 1 oktober hun beste case(s) op het gebied van search marketing insturen. Behalve de bekendmaking van de winnaars, is er tijdens de feestelijke uitreiking ook ruimte voor speeches van vooraanstaande ‘thought leaders’. 

SOS Kinderdorpen zet zich al ruim 65 jaar in voor kinderen zonder ouders of veilig thuis. De internationale kinderhulporganisatie gelooft dat familie de belangrijkste basis is voor de gezonde ontwikkeling van kinderen. Wereldwijd krijgen honderdduizenden kinderen dankzij SOS Kinderdorpen een solide basis om zich optimaal te ontwikkelen tot kansrijke en zelfstandige volwassenen. Het liefst binnen de eigen familie, maar als dat niet meer kan in een SOS familie in een kinderdorp. 

Eén van de Guatemalese kinderen die door de bijdrage van Dutch Search Awards wordt geholpen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken