Jumbo Familie Racedagen keren terug, mét Max Verstappen

Jumbo Familie Racedagen keren terug, mét Max Verstappen
  • Sponsoring
  • 9 feb 2017 @ 00:08
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingEndorsementEvenementSport

De Jumbo Familie Racedagen krijgen in mei een tweede editie. Net als de succesvolle editie van vorig jaar zal ook ditmaal Formule1-vedette Max Verstappen acte de présence geven. Supermarktketen Jumbo is sponsor van de populaire autocoureur

Na het succes van vorige zomer organiseert Jumbo in samenwerking met Circuit Park Zandvoort en Verstappen Management dit jaar wederom de Jumbo Familie Racedagen, 'driven by Max Verstappen'. Op 20 en 21 mei biedt Jumbo zijn klanten opnieuw de gelegenheid om Verstappen van dichtbij in actie te zien op Circuit Park Zandvoort.

De Familie Racedagen mikken erop om nóg spectaculairder te worden dan vorig jaar. Zo zijn er verschillende raceseries aan het programma toegevoegd, zijn er diverse stuntshows en is er weer volop entertainment voor de hele familie. 

Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo: 'Vorig jaar hebben we met de Jumbo Familie Racedagen meer dan 100.000 bezoekers getrokken. Een geweldig weekend voor jong en oud, dat door onze klanten enorm werd gewaardeerd. Ook dit jaar willen we onze klanten weer zo’n onvergetelijke ervaring bieden. We hopen weer veel dolenthousiaste fans in Zandvoort een stapje dichterbij de F1-sport en natuurlijk Max Verstappen te brengen.'

Net als vorig jaar kunnen klanten bij Jumbo voorafgaand aan het evenement gratis tickets verkrijgen bij aanschaf van een actieproduct. Meer informatie over het programma van de Jumbo Familie Racedagen en de tickets wordt binnenkort bekendgemaakt.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken