Logitech is partner van F1-renstal McLaren-Honda

Logitech is partner van F1-renstal McLaren-Honda
  • Sponsoring
  • 27 mrt 2017 @ 10:19
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • SportPartnershipSportmarketing

Formule 1-team McLaren-Honda heeft een nieuwe meerjarige overeenkomst gesloten met Logitech. Het technologiemerk mag zich sinds dit weekend Official Technology Peripherals Partner noemen van de F1-renstal met Fernando Alonso als blikvanger.

Het Logitech-merk is zichtbaar op de cockpit-omgeving van de McLaren-Honda MCL32. Afgelopen weekend was dat voor het eerst het geval tijdens de Australische Grand Prix in Melbourne, al pakte dat nog even niet heel succesvol uit: Alonso viel uit en zijn teamgenoot Stoffel Vandoorne finishte in de achterhoede.

'Deze samenwerking is gebouwd op eigenschappen die Logitech en McLaren-Honda delen: technologische innovatie die mensen helpt om meer te presteren en de passie voor wat we doen', zegt Bracken Darrell, CEO van Logitech. 'We couldn't be more thrilled to work with such an iconic team, and in doing so expose millions of Formula 1 fans to our Logitech and Logitech G brands. And you never know what the future might bring.'

Zak Brown, executive director van McLaren Technology Group: 'We’re delighted to have such an important brand in the consumer technology sector be a part of our team. McLaren-Honda is a team synonymous with innovation and the relentless pursuit of technological evolution, and Logitech shares this ethos and hunger for development to enhances the way we go about our daily lives – whether personally or professionally –  to be more productive and more rewarding. Together, we are already working on exciting plans for the future of our work together and there is plenty to come from both McLaren-Honda and Logitech in our mutual offering for our fans and stakeholders alike.”'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken